Mar 132012 Articol din categoria: General

Curs de perfectionare a mediatorilor la Cluj-Napoca

Am revenit pe blog pentru a va anunta ca Institutul Transilvan de Mediere va organiza la Cluj-Napoca, in perioada 5-6 aprilie 2012, un curs de perfectionare a mediatorilor cu denumirea “Workplace Dispute Resolution-Theory and Practice”, curs pentru care Consiliul de Mediere va acorda 16 puncte de formare profesionala. Traineri sunt doi specialisti australieni cu o bogata experienta in domeniul solutionarii conflictelor la locul de munca – prof. Bernardine van Gramberg si prof. Julian Teicher, ambii aflati in prezent sub contract in Vietnam. Cursul se va desfasura in limba engleza, dar asiguram traducerea simultana.

Cursul va ofera posibilitatea de a va imbogati cunostintele si abilitatile in urmatoarele domenii:

1. continuum-ul solutionarii alternative a disputelor

2. negociere si mediere – tehnici avansate

3. etica si managementul conflictelor la locul de munca

4. design de sisteme de solutionare amiabila a conflictelor la local de munca

 

Cursul cuprinde si un atelier aplicat de dezvoltare a abilitatilor de solutionare a disputelor la locul de munca. Informatii mai detaliate veti putea gasi in cateva zile pe site-ul TIMwww.tim.ultrasilvam.ro.

Cursul costa 275 euro, platibili in lei la cursul zilei (BNR). Pentru inscrieri, va rog sa-l contactati pe dl. Ciprian Sandu, la 0757-40-50-54. Sunt disponibile 24 de locuri, iar inscrierea se face pe principiul “primul venit, primul servit”.

Cursul face parte din strategia TIM de dezvoltare profesionala continua a mediatorilor autorizati, cu acccent pe oferirea de abilitati specializate pe categorii de conflicte – comunitare, comerciale, organizationale, familie, business, mediu etc. Este deja evident, in Romania, ca fara concentrarea mediatorilor pe domenii de aplicatie particulare, specifice, este imposibil sa contruiesti o strategie de marketing eficienta care  sa iti aduca clienti si cazuri. Lasand la o parte nepotrivirile legislatiei si inca reticenta sau interpretarile eronate ale instantelor (voi reveni cu un alt post pe aceasta tema) in ce priveste rolul si scopul medierii, lipsa de cazuri se datoreaza primordial incapacitatii mediatorilor de a genera incredere in aceasta modalitate de solutionare a disputelor. Iar aceasta provine, in general, din faptul ca mediatorii nu au un mesaj clar, tintit, catre potentialii beneficiari. Dupa cum se spune in marketing, cand te adresezi tuturor, nu te adresezi nimanui. Specializarea este, deci, o necesitate stringenta pentru mediatori, iar TIM urmareste dezvoltarea strategica a abilitatilor specifice variilor domenii de aplicatie a medierii prin intermediul accestor cursuri de formare continua.

Va asteptam!

Comentarii

Comentarii